Yleisesti kysyttyjä kysymyksiä
Vastauksia kysymyksiin Valotehtaasta. Myymme LED-tuotteitamme sekä suoraan kuluttajille, että teemme tukkumyyntiä ammattilaisasiakkaille. Tuotteemme ovat ostettavissa sekä verkkokaupasta että LED-myymälästämme Nummelasta.
Mikä ja kuka on Valotehdas?
Valotehdas on 100% kotimainen yritys, jonka virallinen nimi on LumiComp Oy. Toimitusjohtajamme on elektroniikkainsinööri Markus Narva. LED-myymälämme / noutovarastomme sijaitsee Nummelassa osoitteessa Ajurintie 2, 03100 Nummela.
LED-myymälässämme ja verkkokaupassamme työskentelevät ja sinua palvelevat myös Johanna, Tero, Petri ja Mikko. Tervetuloa tutustumaan!
Onko yrityksille tukkumyyntiä?
Kyllä, tarjoamme ammattilaisasiakkaille tukkuhinnat. Mikäli olet sisustussuunnittelija/arkkitehti, sähköalan ammattilainen tai urakoitsija, rekisteröidy tukkuasiakkaaksi täällä.
Tarjoamme tukkualennuksen valmiiksi kilpailukykyisistä hinnoistamme rekisteröityneille ammattilaisyrityksille, eli mikäli yrityksesi jälleenmyy tuotteitamme tai suunnittelee mm. valaistuksia tai remontteja, voit rekisteröityä tukkuasiakkaaksi tässä.
Lue lisää Valotehtaan tukkuasiakkuudesta.
MAKSUTAVAT YRITYKSILLE
Pienet tilaukset eli yksittäiset tarvikkeet voit tilata myös yrityksen luottokortilla tai pankkitunnuksilla normaalisti suoraan verkkokauppamme kassan kautta.
LASKU YRITYKSILLE
Yrityksille, yhdistyksille ja julkissektorin asiakkaille tarjoamme 14vrk korottoman maksuajan laskulla. Valitse Lasku yritysasiakkaille kassalla. Lähetämme laskun laskutusosoitteeseesi postitse tilauksen toimituksen jälkeen, mikäli meille ei ole toimitettu verkkolaskuosoitettasi. HUOM! Yrityksen tilatessa meiltä ensimmäistä kertaa on ensimmäisen tilauksen laskulla maksuehtona ennakkomaksu ennen toimitusta.
Verkkolasku yritysasiakkaille
Voit toimittaa meille yrityksen verkkolaskuosoitteen sähköpostitse, jonka jälkeen laskutamme tilauksesi aina verkkolaskuna.
Mikäli yrityksesi tilaa ensimmäistä kertaa verkkokaupastamme, pidätämme oikeuden lähettää ennakkolaskun tilauksestasi, jonka maksamisen jälkeen toimitamme tuotteet.
Miten löydän sopivan IP-luokan valaisimen?
Sisätilat IP20
Kylpyhuone IP44,
Ulos räystään alle yleensä riittää IP21, LED-nauhoissa suosittelemme IP65, IP67 nauhoja ulos
Muut ulkovalaisimet IP44 tai I67
Alla esimerkkejä yleisistä IP-arvoista, voit lukea IP-luokista lisää täällä.
IP20 – Standardinmukainen sisävalaisin kuuluu tavallisesti IP-luokkaan 20, eli laite on suojattu keskikokoisia kappaleita (kuten sormi) vastaan. Muilta osin suojausta ei ole.
IP21 – Ulkokäytössä sateelta suojassa kuten katoksessa riittää kotelointiluokka IP21, joka on siis tippuvesitiivis.
IP23 – Sateenkestävä valaisin. Käytetään jos tarvitaan suojausta yläpuolelta tulevalta vedeltä.
IP44 – Roiskevedeltä suojattu. Esimerkiksi valaisin, joka on hyvin suojattu sekä johtimilta (1,0 mm paksummilta esineiltä) että kaikista suunnista roiskuvalta vedeltä. Laite ei tavallisesti ole vedenpitävä, mutta siihen voidaan asentaa vedenpoistojärjestelmä, joka estää veden pääsyn sähköisiin osiin ja jolla varmistetaan myös veden poispääsy valaisimesta.
IP54/55 – Pölyltä ja vesisuihkulta suojattu. Merkinnällä IP54 tai IP55 varustettua laitetta voidaan käyttää pölyisissä tiloissa ja ulkokäytössä, koska se on suojattu vesiroiskeita vastaan. Merkintä on yleinen myös esim. kostean tilan valaisimissa.
IP66 – Pölytiivis ja vesisuihkulta suojattu. IP6x on korkein mekaaniselle tunkeutumiselle (esineet/pöly) laadittu kotelointiluokka. IPx6 tarkoittaa suojaa voimakkaalta vesisuihkulta tai aaltojen roiskeilta. Tällaiset laitteet puhdistetaan usein paineletkulla tai ne asennetaan veneisiin, joissa ne altistuvat suoraan aalloille.
IP67 – Pöly- ja vesitiivis. Sama mekaanisen tunkeutuvuuden kesto kuin IP66-luokalla, mutta laitteen on oltava vesitiivis myös 30 minuutin ajan 1 metrin syvyydessä.
IP68 – Jatkuva upotus. Tyypillinen veteen upotettavissa sähkölaitteissa, kuten uppopumpuissa käytetty leimaus. Kyseessä voi olla allasvalaisin, vesipumppu, maalämpöpumppu tai akvaariopumppu.
Onko teillä kivijalkamyymälää?
Kyllä! Valotehtaan LED-kauppa sijaitsee Vihdin Nummelassa, noin puolen tunnin matkan päässä pääkaupunkiseudulta.
Osoitteemme: Ajurintie 2, Nummela.
Olemme avoinna arkisin ma-pe klo 8-16.00.
Tervetuloa tutustumaan tuotteisiimme, suunnittelemaan valaistusta sekä ostoksille. Saat halutessasi valitsemasi tuotteet heti mukaasi laajasta varastovalikoimastamme. Lämpimästi tervetuloa palvelevaan LED-kauppaamme!
Miten saan apua tuotteiden valintaan?
Asiakaspalvelumme avustaa sinua mielellään kaikissa kysymyksissäsi LED-tuotteistamme ja tilauksista. Lähetä meille lisätietoa kohteestasi niin avustamme oikeanlaisten valaisinratkaisujen valinnassa.
Tavoitat meidät sähköpostitse asiakaspalvelu@valotehdas.fi tai puhelimitse 010 311 2830 tai nykäise meitä hihasta sivun alaosan chatissa!
Miten asennan LED-nauhan?
Led-nauhan asentaminen on yleensä hyvin helppoa ja LED-nauhan kytkentä onnistuu ihan keneltä tahansa, tietyin tärkein rajoituksin. Ja varsinkin kun sinulla on oikeat tarvikkeet käytössäsi.
En ole saanut tilausvahvistusta?
Tarkista ensiksi roskapostikansiosi, ja mikäli tilausvahvistusta ei löydy sieltäkään niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa tilauksesi tilanteen ja korjata mahdolliset virheet esimerkiksi sähköpostiosoitteessa. Parhaiten saat yhteyden sähköpostitse: asiakaspalvelu@valotehdas.fi
Onko Valotehdas luotettava yritys?
Olemme 100% kotimainen perheyritys. Meillä on myös Bisnoden myöntämä korkein AAA luottoluokitus.
Bisnode on luotettava kansainvälinen luottoluokittaja, joka on myöntänyt Valotehtaalle eli Lumicomp Oy:lle korkeimman AAA-luottoluokituksen. Tunnustusta varten vaaditaan hyvät ja kehittyvät talouden tunnusluvut, positiivinen yritystausta ja luotettava maksukäyttäytyminen. Korkein AAA-luottoluokitus kertoo myös palvelujen ja tuotteiden korkeasta laadusta.
Toimituksiin ja maksutapoihin liittyvät kysymykset
Vastauksia toimituksiimme, maksutapoihimme ja vaihtoihin sekä palautuksiin jne liittyen.
Miten nopeasti toimitatte tavaroita?
Pyrimme AINA lähettämään saman arkipäivän aikana kaikki ennen klo 13.00 tulleet tilaukset! Tuotteet lähetetään Nummelan myymälästä eli näet verkkokaupassa varastosaldot kaikkiin varastostamme löytyviin tuotteisiin. Samat tuotteet ovat siis ostettavissa sekä myymälästämme että verkkokaupastamme.
Lähetämme varastostamme löytyvät tuotteet matkaan siis heti tilauspäivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta, jolloin toimitustavasta riippuen toimitus kestää 1-3 pv – jopa vähemmänkin.
Tuotteitamme toimittavat Schenker ja Matkahuolto. Voit myös noutaa tilauksesi heti tilauksen jälkeen suoraan varastostamme/LED-myymälästämme Nummelasta Ajurintieltä.
Voinko tulla noutamaan tilaukseni myymälältä?
Kyllä, voit tulla noutamaan tilauksesi Nummelan myymälältä heti tilauksesi jälkeen – heti varastosta löytyvät tuotteet ovat myymälämme varastossa ja saatavilla.
Mitä toimitustapoja kaupasta löytyy?
Lähetämme tilauksia joka arkipäivä eli arvioita toimitusaika on 1-3 työpäivää kaikista varastostamme löytyvistä tuotteista. Olemme erikoistuneet lähettämään turvallisesti perille myös 2m pituisia profiileja hyvin pakattuna ja voit valita minkä tahansa tarjoamamme toimitustavan myös alumiiniprofiilien kuljetukseen.
Matkahuollon Lähellä-paketit ja Schenkerin noutopistepaketit 2-4 työpäivässä.
Matkahuollon bussipaketti on yleensä perillä 1-2 työpäivässä.
Matkahuollon Kotipaketti (Ovelle-paketti kotiovelle.) Vastaanottajalle soitetaan 1–2 työpäivän sisällä noudosta ja sovitaan jakoaika. Jakelu suuremmissa kaupungeissa klo 21 saakka. Muissa paikoissa klo 14 saakka.)
Nouto myymälästämme Nummelasta Ajurintieltä arkisin klo 8-16, katso aukioloaikamme. Yrityksen toimipisteeseen toimitettavat paketit ovat yleensä perillä 1-2 työpäivässä. (DB Schenker yrityspaketti ja Posti Express 16)
Toimitamme tilaukset valintasi mukaan joko DB Schenkerin kautta, eli tilaus on noudettavissa lähimmältä R-kioskilta tai K-kaupalta sekä Matkahuollon Lähellä-pakettina. Voit myös valita Postin kotiinkuljetuksen tuotteillesi. Lisäksi yritykset voivat valita myös toimituksen suoraan yrityksen toimipisteeseen.
Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Lähetystemme logistiikasta vastaa Shipit ja saat tilauksen lähetyksen yhteydessä sähköpostiisi seurantatunnuksen, josta voit seurata lähetyksesi kulkua kuljetusyrityksellä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
JÄLKITOIMITUS
Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita eli tuotteita ei ole varastossa tilaushetkellä ja tilaus toimitetaan jälkitoimituksena, toimitusaika on yleensä noin 1-3 viikkoa. Näet tuotesivuilla sekä ostoskorissa tuotteen varastotilanteen. Varastosta löytyvät tuotteet ovat myös myymälästämme ostettavissa.
Mitkä ovat peruutus- ja palautusehdot?
Voit tilata tuotteita turvallisin mielin, sillä meillä on ilmainen 30vrk vaihto- ja palautusoikeus!
Verkkokauppamme asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee mielellään olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja kysy palautusohjeita niin annamme sinulle palautustunnuksen. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 30 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä palautukseesi mukaan tilausnumerosi, nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat noin viikon sisällä palautuksen vastaanottamisesta kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
LumiComp Oy / Valotehdas.fi
Ajurintie 2
03100 Nummela
Mitä teen jos on virhe- ja ongelmatilanne?
Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Mitkä ovat takuuehdot
Kaikilla tuotteillamme on vähintään 2 vuoden takuu, LED-nauhoissa jopa 7 vuotta. Valitsemme valikoimiimme vain laadukkaita, turvallisia ja kestäviä tuotteita.
Takuuasioissa voit olla yhteydessä meihin asiakaspalvelu@valotehdas.fi.
Takuuaika alkaa tuotteen ostopäivämäärästä. Takuuaika on 2-7 vuotta tuotteesta riippuen, mainittu tuotetiedoissa. Mikäli ostaja epäilee vian johtuvan Valotehtaan tuotteesta, tulee ostajan ilmoittaa siitä Valotehtaalle. Tarjoamme ensisijaisesti teknistä tukea ongelman ratkaisemiseksi. Mikäli ongelma ei ratkea teknisen tuen avulla, ryhdytään asianmukaisiin toimenpiteisiin noudattaen takuuehtoja.
Takuu kattaa vain ne LED-lamput, valaisimet, profiilit ja teholähteet, joiden käyttö täyttää seuraavat ehdot:
Käyttöolosuhteet noudattavat tuotteissa ja niiden pakkauksissa olevia tietoja ja yleisesti Suomessa käytössä olevia sähköverkon standardeja, mikäli erikseen käyttöohjeessa ei ole muuta mainittu.
Ympäristön lämpötila ei koskaan ylitä käyttölämpötila-aluetta -40°C — +60°C, poikkeuksena allas/sauna LED-lamput.
Tuotetta käytetään valaisimessa, jossa on vähintään 10 mm ilmaa tuotteiden rungon ympärillä.
Takuu on voimassa vain jos himmenninkäyttöön tarkoitettuja LED-tuotteita ohjataan LED käyttöön suunnitellulla himmentimellä.
Tämä takuu on voimassa vain jos esimerkiksi 12V jännitteelle suunniteltuja LED-tuotteita ohjataan LED-käyttöön suunnitellulla vakiojännitemuuntimella tai akkujännitteellä 12V DC jne.
Takuu ei korvaa tuotteiden asennuksesta tai poistosta aiheutuvia työkustannuksia eikä takuukorvaus voi olla suurempi kuin tuotteesta maksettu hinta. Tuotteilla on tuotetakuu, joka kattaa viallisen tuotteen korvaamisen uudella samanlaisella tai vastaavalla tuotteella. Mikäli takuunalainen tuote on poistunut tuotevalikoimasta, Valotehdas toimittaa tilalle kulloinkin valikoimissaan olevista tuotteista vastaavan tai lähimpänä olevan korvaavan tuotteen. Mikäli alkuperäistä tuotetta ei ole enää saatavilla, niin korvaava tuote voi teknisiltä ominaisuuksiltaan joiltain osin poiketa alkuperäisestä. Korvaava tuote ei kuitenkaan voi olennaisesti poiketa alkuperäisestä tuotteesta. Takuutilanteissa sovelletaan näitä takuuehtoja eikä ostaja voi turvautua muihin tietoihin tai dokumentaatioihin. Yksikään ulkopuolinen taho ei ole oikeutettu muuttamaan, muokkaamaan tai laajentamaan Valotehtaan takuuta missään olosuhteissa.
Takuu on voimassa vain, kun tuote on johdotettu ja asennettu asianmukaisesti IEC-standardeissa tai muissa tuotteen mukana toimitetuissa asiakirjoissa annettujen sähköarvojen mukaisesti, käyttöalueella ja ympäristöolosuhteissa.
Tuote on asennettava paikkaan, jossa suhteellinen kosteus ei missään olosuhteissa ylitä tuotteelle ilmoitettua IP – luokitusta vastaavia olosuhteita. Mikäli tuotteelle ei ole tiedossa tai määritelty IP – luokitusta, oletetaan sen olevan IP20.
Takuu ei koske vaurioita tai toimintahäiriöitä, jotka ovat aiheutuneet luonnonvoimista, väärinkäytöstä, tai sovellettavan standardin, koodin tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä mukaan lukien rajoituksetta ne, jotka sisältyvät viimeisimpiin turvallisuus-, teollisuus- ja/tai sähköstandardeihin asianomaisella alueella. Takuu raukeaa, jos tuotteeseen on tehty muutoksia.
Valotehdas ei ole vastuussa sähkönsyöttöolosuhteista, mukaan lukien syöttöpiikeistä, ylijännitteestä/alijännitteestä ja sykkivän virran ohjausjärjestelmistä, jotka ovat tuotteiden määritettyjen rajojen ulkopuolella, tai sellaisista, jotka asianomaiset sähkönsyöttöstandardit (esim. EN 50160 -standardit) määrittävät.
Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?
Saat tilauksen tehtyäsi sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Kun olemme toimittaneet tilauksesi valitsemallesi kuljetusyhtiölle, saat sähköpostiisi linkin toimituksen seurantaan, josta voit seurata toimituksen etenemistä.
Haluamaani tuotetta ei löydy varastosta?
Voit tehdä silti tilauksen tuotteesta! Mikäli tilauksessasi on tuotteita jotka löytyvät heti varastostamme, lähetämme ne sinulle heti tilauksesi meille saavuttua ja saat jälkitoimituksena loput tuotteet heti kun ne saapuvat varastoomme. Näistä kahdesta toimituksesta ei tule sinulle ylimääräisiä kuluja.
Varastoomme saapuu tuotteita päivittäin ja suurimman osan tuotteista jälkitoimitusaika on noin 1-2vk. Mikäli tuotteella on pidempi toimitusaika, olemme yhteydessä sinuun ja voit myös kysellä aina tuotteesi toimitusta asiakaspalvelustamme mikäli asia askarruttaa sinua.
Mikäli tuotteesi on korvattavissa paremmalla/vastaavalla toisella tuotteella, saatamme olla sinuun yhteydessä (yleensä puhelimitse) ja sopia kanssasi tuotteen korvaamisesta vastaavalla nopeamman toimituksen varmistamiseksi. Tästäkään ei tule sinulle lisäkuluja vaan tarjoamme tämän palvelun, sillä meille on tärkeää että saat tuotteesi ajoissa!
Mikäli jälkitoimitustuotteidesi toimituksella on kiire, pyydämme mainitsemaan tästä tilauksesi yhteydessä viestikentässä tai olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä niin saamme otettua asennusaikasi huomioon parhaalla mahdollisella tavalla.
Milloin saan tilaukseni?
Mikäli tilaat arkipäivänä ennen klo 13.00 ja tuotteesi löytyvät heti saatavilla varastostamme niin tilauksesi lähtee sinulle pääsääntöisesti jo samana päivänä! Saat sähköpostiisi tilauksesi toimituksesta ilmoituksen sekä seurantakoodin, jolla voit seurata toimituksesi etenemistä. Kuljetusliikkeet toimittavat tilauksesi sinulle usein jo seuraavaksi arkipäiväksi, mutta kannattaa varautua kahden-kolmen päivän toimitukseen.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Pakkaamme tuotteemme niin hyvin, että kuljetusvauriot ovat erittäin harvinaisia, mutta välillä vahinkoja sattuu kuljetusyhtiöilläkin.
Tarkista heti lähetystä noutaessasi lähetyksen kunto. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, ilmoita asiasta pakettisi luovuttavalle asiakaspalvelijalle.
Ota kuva vaurioituneesta paketista ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta mahdollisimman nopeasti. Me hoidamme reklamaation kuljetusyhtiöön ja toimitamme sinulle samantien uuden korvaavan tuotteen.
Maksutavat verkkokaupassa
Verkkokauppamme kaikki maksut PayPalia ja yrityslaskua lukuun ottamatta hoitaa turvallisesti ja nopeasti Visma Pay, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
YRITYSLASKU
Yrityksille, yhdistyksille ja julkissektorin asiakkaille tarjoamme 14vrk korottoman maksuajan laskulla. Valitse Lasku yritysasiakkaille kassalla. Voit toimittaa meille yrityksen verkkolaskuosoitteen sähköpostitse tai liittämällä sen tilauksesi viestikenttään, jonka jälkeen laskutamme tilauksesi aina verkkolaskuna.
Mikäli yrityksesi tilaa ensimmäistä kertaa verkkokaupastamme, pidätämme oikeuden lähettää ennakkolaskun tilauksestasi, jonka maksamisen jälkeen toimitamme tuotteet.
Lue lisää maksutavoista toimitusehdoistamme.
Myymälässämme maksutapoina käyvät laajasti pankki- ja luottokortit sekä mm. Mobilepay sekä Klarna lasku (kysy kassalla!).
Sopivatko tilaukseni tuotteet yhteen?
Tarkistamme kaikki meille saapuneet tilaukset pakkauksen yhteydessä mahdollisimman tarkasti yhteensopivuuksiltaan, eli mikäli olet tilannut vaikkapa 24V jännitteellä LED-nauhaa ja 12V muuntajan niin olemme yhteydessä oliko näin tarkoituskin. Voit lisäksi lähettää meille ostoskorisi sisällön tarkistettavaksi jo ennen tilaustasi:
- Mene ostoskori-sivulle ja paina tuotteiden alla olevaa “Jaa ja tallenna ostoskori”-nappia.
- Tallenna linkki ostoskoristasi, jolla pääsee palaamaan ostoskoriisi jossa valitsemasi tuotteet ovat
- Lähetä linkki meille sähköpostitse, voit liittää mukaan tiedot mikä mieltäsi askarruttaa ja mitä olet aikeissa valaista
- Palaamme sinulle mahdollisimman pian!
Voinko tilata 2 metrin pituisia LED-profiileita verkkokaupasta?
Kyllä, olemme tottuneet lähettämään 2 metrin pituisia LED-profiileja ja voit valita niille haluamasi toimitustavan kaikista toimitusvaihtoehdoistamme. Pakkaamme profiilit hyvin matkaan ja saat ne turvallisesti ja luotettavasti kuljetettua perille muutamassa arkipäivässä!
Joskus harvoissa tilanteissa voit kassalla valita myös esimerkiksi Matkahuollon toimituksen pakettipisteeseen. 2m pituiset profiilit eivät mahdu pakettipisteeseen noudettavaksi vaan ne tulevat tällaisessa tapauksessa automaattisesti noudettavaksi lähimmästä mahdollisesti normaalisti Matkahuollon toimituspisteestä kuten K-kaupasta tms.
Jäikö jokin asia askarruttamaan?
VOIT AINA KYSYÄ MEILTÄ!
Asiakaspalvelumme avustaa sinua mielellään! Voit soittaa meille 010 311 2830, lähettää yhteydenottolomakkeen alta tai lähettää meille sähköpostia asiakaspalvelu@valotehdas.fi